Baltijos jūros regiono valstybių kaimiškose teritorijose vietiniai maisto gamintojai ir smulkūs ūkininkai dažniausiai pardavimus vykdo vietiniuose turguose arba kontaktuojant telefonu su savo tiesioginiais pirkėjais.
Tačiau kai kuriuose regionuose veikia įvairūs vietinio maisto tinklai, kurių pagalba ekonomiškai ir efektyviai realizuojama vietinių gamintojų produkcija. Tokių maisto tinklų dalyviais galėtų tapti ir vietiniai restoranai, kaimo turizmo sodybos ar vietinės maisto parduotuvėlės. Projekto tikslas yra sukurti tvarų ir lankstų verslo modelį B2B (verslas verslui), kuris galėtų būti pritaikomas vietiniams maisto tinklams ir leistų sukurti sklandžias trumpalaikes tiekimo grandines vietos ir regionų lygmeniu bei skatintų kaimo vietovėse smulkaus verslo augimą vietos maisto sektoriuje.
Šiuo metu projekto partneriai savo šalyse vykdo tikslinės grupės – esamų vietinių maisto tinklų ir platintojų apklausas, kad galėtų nustatyti su kokiais sunkumais susiduriama ir kaip būtų galima juos pašalinti.
Apklausa platintojams (platintojas yra įmonė, kuri iš įvairių vietinių maisto tiekėjų surenka produktus ar prekes ir toliau juos perparduoda galutiniams vartotojams)
Apklausa maisto tinklams (tinklas yra organizacija bendradarbiaujanti su vietiniais maisto tiekėjais tokiose srityse kaip pardavimai, marketingas, logistika ir pan.)
Ši veikla organizuojama naudojant Europos Sąjungos finansinę paramą. Už šios informacijos turinį atsako Lietuvos kaimo turizmo asociacija. Jokiomis aplinkybėmis negali būti laikoma, kad ji atspindi Europos Sąjungos nuomonę.