Internetinę mokymo priemonę sudaro 9 temos - „IT pagrindai“, „Tinklapio kūrimas“, „Paieškos optimizavimas“, „Internetas – sėkmės planavimas“, „E-marketingas“, „Internetinės rezervavimo sistemos“, „Analizė ir statistika“, „Matomumo internete užtikrinimas“, „Socialiniai tinklai“.
Kiekvienoje temoje pateikiama ne tik metodinė medžiaga, bet ir praktinės instrukcijos kaip naudoti siūlomus internetinius įrankius. Įsisavinę mokymo medžiagoje pateikiamą informaciją, vartotojai pagerins savo informacinių ir komunikacinių technologijų pritaikymo gebėjimus bei pagerins profesines žinias, susijusias su rinkodaros strategija, prisidedančia prie verslo vystymo. Be to patobulins ir savo asmeninius gebėjimus, įsisavindami mokymo medžiagą ir naudodami rekomenduojamus instrumentus.
*Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą. |