„Švento sodyba“

Kazeriškės vs., Turmanto sen., Zarasų raj.

Mob.. +370 698 26947

• Tualetas
  • Vaizdo aparatūra
  • Židinys

Sodyba yra Gražutės regioniniame parke, Švento ežero kraštovaizdžio draustinyje, prie Švento ežero. Šio ežero vanduo yra vienas švariausių ir skaidriausių Lietuvoje. Gražutės parko giria ir miškai užima apie 55 % teritorijos, apie penktadalį parko teritorijos sudaro vandens telkiniai. Vaizdingoje parko teritorijoje yra įrengti pažintiniai dviračių takai. Sodyba įsikūrusi miško laukymėlėje, atokiai nuo pagrindinių kelių, šalia nėra kitų gyventojų. Iki ežero 700m. miško takeliu. Jūsų laukia jauki, rami aplinka gamtos apsuptyje.

Yra galimybė išsinuomoti automobilį (reikalingas išankstinis susitarimas).

Šeimininkai

Gyvena ne sodyboje, o aplanko pagal poreikį
Šeimininkai kalba angliškai, rusiškai.

Informacija

Kaip mus rasti?

Papildoma atvykimo informacija

Sodybos koordinatės: 55.6281099° 26.2899736°

Nuo Utenos: įvažiavus į Zarasus, antrame kelyje sukti į dešinę. Nuorodos - Salakas 23 km, Statybininkų gatvė (pasukus kairėje lieka kapinės). Už 7,5 km baigiasi asfaltuotas kelias, dar pavažiavus 2,5 km - privažiuojame sankryžą : kairėje - Lupenka; dešinėje - Salakas; tiesiai - Pašventė. Važiuoti tiesiai, už 1,2 km sukti į kairę miško keliuku (matosi užtvara - atidaryta), tuomet 300 metrų tiesiai.

Nuo Rokiškio: įvažiavus į Zarasus, važiuoti Utenos kryptimi. Pervažiavus tiltą sukti pirmame kelyje į kairę (kairėje lieka kapinės). Nuorodos - Salakas 23 km, Statybininkų gatvė. Už 7,5 km baigiasi asfaltuotas kelias, už 2,5 km - privažiuojame sankryžą: kairėje - Lupenka; dešinėje - Salakas; tiesiai - Pašventė. Važiuoti tiesiai, už 1,2 km sukti į kairę miško keliuku (matosi užtvara - atidaryta), tuomet 300 metrų tiesiai.

N 55.37.825'

Spam patikra*
Atsiliepimai
Šios sodybos specialus pasiūlymas

Ramus poilsis išskirtinės gamtos apsuptyje!

Ramus poilsis miške prie ežero, puikiai įrengtoje kaimo sodyboje. Atoki, išskirtinė vieta, be pašalinių žmonių.